【お知らせ】2018 年度の継続利用申込について/Notice on Procedure for Continued Use of WEB PARK 2018


2018 年度への継続申込を開始しました (連絡担当者様には、継続利用に関するメールを 2018 年 3 月 XX 日に送付しております)。
WEB PARK サービスを継続 (中止) する場合には「利用申請システム」からの手続が必要です (※継続手続きについての書類をセンターからお送りしておりません)。

2018 年度も引き続き WEB PARK をご利用する場合、「継続申請」を以下の日時までにおこなってください。

 ■継続申請の流れ
  継続申請期間:2018 年 3 月 12 日から 5 月 31 日まで (厳守)

2017 年度 (2018 年 3 月 31 日) で WEB PARK サービスを終了する場合、「利用中止申請」以下の日時までにおこなってください。

 ■利用中止申請の流れ
  中止申請期限:2018 年 3 月 31 日まで

 【利用負担金について】
2018 年度の利用負担金は 4 月 1 日より発生します。
今年度でご利用を中止する (2018 年度は利用しない) 場合は必ず利用申請システムより、利用中止申請期限である
 「2018 年 3 月 31 日まで」
に利用中止申請を行なって下さい。

なお、継続手続きについては、利用申請システムにログインしていただき、「継続申請」ボタンを押すだけの簡単な手続きとなっておりますので、お早めの作業をお願いいたします。利用中止申請については、利用申請システムでの作業後、生成される利用中止申請書に代表者の署名・捺印のうえ、学内便でお送り下さい。また、 代表者、連絡担当者等、登録されている情報に変更がある場合にも速やかに「利用申請システム」より変更申請をお願いいたします。


The procedures to continue using WEB PARK in the 2018 academic year has started.
An email notification regarding “the procedure for continued use of WEB PARK” has already been sent to each contact person on March XX, 2018.

Various WEB PARK procedures can be accessed through the “Application Menu” of the online application system. (Request to continue use/discontinue use/delete WEB PARK etc.)
Documentations regarding “the procedure for continued use of WEB PARK” are not sent out by ITC.

If you wish to continue using WEB PARK, please complete the procedure for continued use by the following deadline.

 ■Steps for those who wish to continue using WEB PARK(Currently available only in Japanese)
  Application period: March 12 to May 31, 2018 (must complete by May 31)

If you no longer wish to use the service provided by WEB PARK in the 2018 academic year (after March 31, 2018), please submit the application to discontinue use before the following deadline.

 ■Steps for those who wish to discontinue using WEB PARK(Currently available only in Japanese)
  Application deadline: March 31, 2018

 [Cost of Use]
The cost of use for academic year 2018 will be chargeable from April 1st.
If you decide not to use the WEB PARK service in the 2018 academic year, please make sure to submit the application to discontinue use through the online application system by March 31, 2018.

The procedure for continuing use is very simple. Just log in to the online application system and click “継続申請 (for continued use)”. Please complete the procedure as soon as possible after March. Thank you for your cooperation. Please send the “application form for discontinuing use of WEB PARK” which is generated after you complete the procedure using the online application system to us by internal mail. The document must have the representative’s signature and it also has to be stamped with their seal. If there are any changes in the registered information (such as representatives or contact persons), please change the information using “the online application system” immediately.

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